En dag i elit!

Nu sitter jag här och har en anningen tråkigt. Men det är okej!
Det har varit en bra dag med mycket konstiga saker!
I skolan har vi gjort.. jag vet inte vad. Men kul var det! Lite av favoriten på dagen var den snuskiga Lindholmendikten. Den var nästan lite för fin!

MEN! Dagen i ära säger vi grattis till Karin, cesar, kalla henne vad ni vill men hon har för 17 fyllt 18 år! Grattis min kära!
Så, i morgon blir det väl till att fira henne om allt går som planerat. Kul! grattis igen ska du ha klart för dig!
Vi kan ju lägga till, grattis till Robin för att du fick körkort igår! Man får väl vara lite glad när det går bra för andra(?!) Men grattis du med!

Här har 18åringen!



Fin skoluppgift, här skramlade vi allt ihop några poäng


och även här, jag gillar bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0