GOLFREA?! Med Paul...?

Jaa, lite golfrea hade vväl inte varit fel för den som golfar!
Vem fan bryr sig?!

Man va la snygg när man gick i 8an?! Var man inte det??
Jo då, ni ska få se!

Men nu över till något ännu mer spännande!
VI SITTER OCH CHATTAR MED PAUL HAUKKA PÅ FACEBOOK. Man e la cool...
Här får ni se vad för inteligenta saker vi frågade honom. 


jag har en fråga!
tvättar sdig folk med inget hår på huvudet med shampo eller tvål?!
21:27Paul
Jag har shampo eftersom det faktiskt är en stubb. Det luktar om man in te tvättar sig.
21:28Linda
jaha. Har undrat det ett tag nu av nån konstig anledning...
21:29Paul
Jag måste dessutom raka mig regelbundet för att det ska funka. Annars blir det för långt
21:29Linda
ja, det är rätt logiskt!
21:30Paul
mmm
21:31Linda
Tack för ett jätte bra morgon program. Det är nästan så jag längtar till att vakna när jag ska sova.
21:32Paul
great.

Ja, vad ska man säga. Man hade väl förväntat sig mer till svar.
Fast vi ser oss ändå som bästisar med Pauly.

Kul.......




Ring mig Paul!





I 8an som sagt, men vem fan bryr sig?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0