kulturellt

Jaaaa hej mmmm!

Jag önskar det kunde bli lite jul. Det gör jag verkligen!
Så som snö.
Och jättemycket röda saker.

Och så önskar jag mig fet jävla gospel. Hade suttit gött.

Här kommer också en sjukt fräsch bild.
Sanningen bakom Linda Ahlström. Kan man kanske säga.  

SEN kommer: Dagens outfit. Kanske. Förhoppningsvis. För eran skull då vill säga.

Har även fått in en och annan kommentar, kanske rentav kritik mot att man alltså inte vet vem det är som skriver.
Det här är inte Linda.

HEJ!


Kommentarer
Postat av: Alexandra Nilsson [Kissie]

Mer uppdateringar vill jag se! typ hela tiden, är sjuk (igen) så lär gå inte väldigt ofta på er blogg

2009-11-04 @ 19:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0