En macka 2.

Yo, hej, god morgon, hallå!

Jag åt nyss upp min makca för denna tisdagen. Jag ser kanske inte jätte mycket fram emot idag. Vi ska vara med i någon grejs i annedalskyrkan med en kör från afrika typ.. Jag vet knappt själv vad det är så vi släpper det! 

MEN! Jag hade en tanke igår när jag skulle sova. Kanske ganska hemskt men... Jag berättar det ändå.
Okej, tänk att din vän har en hamster. Din vän heter Runar säger vi. Runar står i köket på nedervåningen. Du har tråkigt och tänker "Jag släpper ut hamstern". Och sen, SHIT! Vart tog hamster vägen? Den försvann, bara så. Du leter och leter och sen känner du plötsligt. DU HAR TAMPAT IHJÄL HAMSTERN! Vad gör du då? Tänk om den inte dör helt och ligger och lider. Vad gör du då? Sjukt konstigt senario.

Det är nog Ionas fel att jag tänker på hamster.
Nu ska jag snart till skolan!
Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0