gott.

Jag får väl börja med att säga HALLÅ!
Hej. Nu har jag äntligen anlänt till mitt kära hem. Love it........(OKAAAJ)

Hmm, min dag har varit bra. Har blivit lite smått slagen av mina vänner i skolan men, jag tror det är kärlek. Äkta kärlek. Sedan träffade jag min vackra vän Lina och pratade med henne och satt och fika ett bra tag. SEDAN, då skulle jag träffa han där Johannes. Fin kille. (SINGEL!!!!) Vi skulle gå och kolla på våran väns konsert. Våran vän är även andra halvan på bloggen. AKA. LISA! Hon spelade fint! det må ni tro! En fin dag helt enkelt. På fredag kommer lönen, längtar till pengar. GÖÖÖÖÖÖTT!

Ny design på bloggen kommer upp inom kort,i morgon kommer förhoppningsvis en ny "dagens" ut! Det får ni ju bara inte missa!!! Eller hur?! Tänkte väl det.
Gött och se dig! Ha det gött, HAAAJ!




Lina Frödell


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0