Julia Forsell i all ära.

Hej!
Sjukdommen blir bättre och bättre. Så idag har jag tagigt mig ur sängen, hoppat in i duschen och sedan åkte jag in till stan och träffade våran saknade Julia och Iona. Helt okej om du frågar mig. Men jag blir lite ledsen eftersom Julia åkte hem idag igen. Kom tillbaka! Ja, tack!

Nu har jag ätit. Mat alltså, lagad av Mamma. Fint, Nu ska jag kanske städa, kanske måla naglarna. Det är ännu osäkert. Sen ska jag i alla fall träffa Lisa och Rebexus.

En sak till!
Missa inte..... KALKONBUTIK PÅ FRÖLUNDA TROR!
Genialiskt om du frågar mig!
Det är en affärs idé vi ska ta efter här  på bloggen. Inom kort eller om 7 år, ni lär ju märka.

HEJDÅ VI HÖRS SEN! kanske.






Det är hon vi kallar, Julia Forsell!


Kommentarer
Postat av: jullanpullan

SÅ JÄVLA FINT!!!

2009-11-01 @ 16:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0