NY DAGENS!!!!!

Det kommer en ny dagens idag. Är det inte fantastiskt?!?!!?!?!
Jo visst, tänker ni då.
Jag har nyss skrivit klart min novell till svenskan. Tråkigt men kul fast inte kul så allstå bara tråkigt. Ni förstår va? Jaaa, bra tänkte väl det.
I morgon ska vi ta mother fucking skolkort?!?!?!

Jag kom på en grej nu. "Gissa citatet"! (Fast jag byter ut ett ord den här gången)
"Jag plattar håret kanske... 50 gånger om dagen"
Lite spontant så. Fint om ni frågar mig. Nu kommer "Dagens Fashion fashion outfit" PÄLS PÅ G!



"Pälsjacka" Katten
Pälsen på benen, egen grodd
Skor Hamstern


Kommentarer
Postat av: Angelica

"Jag sätter på läppstift" Maria Montazami.. eller? :P

2009-10-23 @ 16:49:58
URL: http://anjeee.blogg.se/
Postat av: Anonym

FINT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HELT RÄTT HELT RÄTT!

2009-10-23 @ 16:59:54
Postat av: Maja.

Hahaha roligt inlägg ändå, jackan var grymt snygg!

2009-10-23 @ 17:04:58
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: ERROL

SNYGG

2009-11-14 @ 18:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0