Söndag = Lisa + Ensam mamma söker!!!!!!!!!!!!

Nu är det bara en och en halv timma kvar tills ensam mamma söker börjar. Längtar. Jag funderar bara på hur jag ska få tiden att gå. Kanske öva på min sångläxa? Nej, jo, kanske. Kanske ligga lite med Iona? Man vet aldrig.

Det enda jag kan klaga på idag var ju dagens rep. Fy satans vad sämst! Plus att jag är fortfarande sjuk efter 10000000000 veckors förkylning. Jg låter som en 70 årig gammal gubbe som har rök sen har var tio. INTE OKEJ och jävligt äckligt. Fast ni kasnke gillar det. Jag är även kissnödig och kär i Elin Kling.

Lisa kommer hit sen. Då kanske i skriver något kul. 




Sveriges snyggaste, utan tvekan. Jag dör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0