Här kommer pippi långstrump!

HEJ! MORSNING KORSNING! osv..
Jag har nyss kommit hem! KUL!
Jag skulle slutar 15.45 men slutade ca 12.30! Heeelt okej om du frågar mig!
Hmm, matchen igår var kanske inte så lyckad för mig. jag fanns bara där och tillförde liksom inget. Men vem bryr sig? I morgon blir det nya tag på hemmaplan! Fantastiskt............

Sen ska jag vara med Lisa, vill egentligen inte men hon har ju ingen annan än mig. Egentligen vill jag träna och äta sågspån. Men som världens bästa vän får jag väl ställa upp?!
Sen kanske Louie och Plexus kommer med. Hoppas det för då slipper jag vara med fikusen själv.

Nu ska jag kolla på "How I meet your mother"

På återseende...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0