Jag har hellånga öron och hoppar mig fram.

God dagens!

Idag har jag:

-pratat med 3 naturare (VILKEN GREJ!!!).
-ätit jättemycket wasabinötter.
-inte sett munnen på min svenskalärare på grund av en enorm mustasch.
-kommit fram till att skägg är synonymt med coolhet.
-insett att inte så många vet vem Paul Haukka är.

Har väl inte så mycket mer att tillägga. Skänker en liten tanke till anuslinda som ska idrotta idag. Överskattad grej, ser ingen mening med det.

Här är en gåva till alla med spotify där ute. Jag lovar, ingen kommer ångra sig. Det är genialiskt.

http://open.spotify.com/track/0sdcU2xGabH1utlSCeBrPa


Det finns nog bara ett ord för det här. S t ö r d.


TJINGELING!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0