Låte den bli 8.

hej hej, hemskt mycket hej.

Igår var jag på teater. Tjejerna var killar. Killarna var tjejer. Oprovocerat hångel. Kul!
Jobbigt blir det ju dock när en kille som spelar tjej blir kär i en kille som spelar tjej som är utklädd till kille.
Men kul som sagt!
Sedan lyxades det till med en halv special på "lasses på heden". Bästa korven i stada enligt inte så säkra källor.
Den dög. Sen kom killen som spelade tjej som blev kär i tjejen som spelade tjej som var utklädd till kille.
Fröken halv special, som den inte så säkra källan sa.

Idag satt jag vid punkt A. Linda åkte förbi i en buss. Förbi punkt A.
Störd situation.
Speciellt eftersom punkt A är en väldigt märklig punkt.

Klockan 8 kommer det. Det vi har väntat på hela veckan.
Du AAAANAR itte vad vi har väntat. Anette.

Nu ska jag sätta mig i min tragiska ensamhet och bara vänta. Vänta till klockan 8.
Vänta på min dam. Ja Linda, du är min dam.

SÅHÄR, kommer vi se ut klockan 8.



Chip chip


Kommentarer
Postat av: plex

mer uppdatering. vill ha det typ hela tiden

2009-09-16 @ 15:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0