Ljudet av en siren från min far.

Idag hade jag bara en lektion. WOOHOOOO!
Sen åkte jag och träffade min far.
Vi köpte saker.
Åkte och träffade mamma, vi köpte saker.
På vägen hem fick jag reda på varför jag är så störd!
Allt är min pappas fel!
Min pappa är störd. På ett bra sätt!

Och idag + igår tror jag, så har jag spillt på mina kläder som aldrig förr.
Igår spillde jag vatten på mina byxor så det såg ut som jag hade kissat på mig. Jag skrattade!
Idag spellde jag först när jag åt glass, sen när jag åt mat och mjölken jag skulle hälla i glaset hällde jag i knät.
Något har hänt, och det är inte jag!

Nu ska jag snart till fikusen. Fin "tjej"! Jag dödade min hund jag aldrig haft för hennes skull. Min kamratskap är få förunnad. Typ.'

Simma lugnt, och det är inte jag som säger det!

Navid & Gudarna!
Na


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0