Tjock, röd, varm korv.

Dagens händelse:

Tänk dig en vanlig mattelektion. Helt vanlig.
1 st tjej börjar skrika.
Åh nej, ett bi.
Biet flyger runt i klassrummet.
Masshysteri.
Tjejer skriker.
Killar skriker.
Vem är coola tjejen om inte jag?
Äh, sitt still liksom. Totalt ofarligt.
Biet kommer till mig.
Jahopp. WHATEVAH!!!
Tjej framför skriker. Viftar.
Aj, känner jag då.
Sticker lite på smalbenet.
Jahaa, sitter visst ett bi i min sko.
Ja, jag börjar skrika och vifta.
Det blöder.
Det svullnar.
Blir rött.
Blir varmt.
Jag blir arg. Ack så arg!
Satans bi.

Annars har det vart ointressant. Ja, det har det. Har lärt mig VÄRLDENS FETASTE funktion på word. Tacka Gud för datakunskap. Skämt. Skoja ba.

Jag är bitter, åh så bitter. Word.



HEJ DÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0