Världens bästa blogginlägg.

Jag får inte gå ut.
Jag är "sjuk".
Jag erkänner, jag spelade över lite igår. Så jag skulle slippa städa.
Idag får jag betala för det med någon form av utegångsförbud. Låter hårt.
Dock är jag ju lite krasslig, som man kan säga om man är över 37 år. Krasslig.

Idag har jag bakat en kaka. Den var brun. Med brunt på.
Smakade gott.

Jag undrar lite varför man inte ser ut som på 70-talet. Då var man snygg. Och precis sådär lagom ofräsch så det blir fräscht. 
Hade vart nåt!

Nu ska jag nog läsa någon random människas blogg, eftersom jag inte har något annat för mig.
Det händer att jag gör det även om jag har annat för mig. Det är stört.

Striatjozf, vozka!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0